Körkort
Publicerat den

Har som sagt tagit nytt kort till körkortet idag.. Usch!
Så här i efterhand hade jag velat le och visat tänderna på kortet =D Hade nog blivit mera nöjd då!
haha, men va fan som Emma sa i stallet idag, det ska ju bara sitta där i 10 år, sen tar man ju ett nytt.. =P



Förra veckan hade jag en av mina stammisar... Hon hade köpt med sig blommor till mig för att
jag klarat körkortet, hur gulligt är inte det! =)



Har tillbringat eftermiddagen/kvällen i stallet, Hovslagaren har varit och satt på nya skor på shiloh, blev snösulor fram oxå.
Satt även på läktaren nån timme och kollade på dressyrträningen!

Nu ska jag laga lite mat tänkte jag, kors i taket! haha spagetti och köttfärssås blir det idag!






Carro

Jag tyckte kortet blev jättefint!



URL:


sara

å va gulligt att köpa med blommor =) korten blev kanon!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?