Hänt en del..
Publicerat den

..sen sist!

I torsdags på min namnsdag, klararde jag uppkörningen!! JIHUU, så nu har jag BE-kort. =)
Tog ledigt imorgon så jag ska gå å ta ett kort till det nya körkortet.

I helgen blev det en tripp till linköping med Carro för att testa linköpings krogar!
Får av mig ett högt betyg.. mycket folk, bra musik och flera dansgolv! Kan absolut rekomenderas!






Idag fick Shiloh en genomgång av Linda och vi konstaterade som jag trodde att sadeln inte ligger så bra!
Förhoppningsvis räcker det med att värma om den. Hon va fin i övrigt lite spänningar som antagligen kom från sadeln. Nu blir det barbacka ridning och longering ett tag framöver tills sadeln är fixad!
Det gör mig inget, älskar att rida barbacka!=)

Imorgon tog jag ledigt och ska börja med att röja upp i lägenheten som ser ut som ett bombnedslag.. disk i hela köket, kläder på golvet och så ska även sängkläderna bytas! sen blir det att fota mig!
På eftermiddagen kommer bibbi och skor om shiloh, kanske går en promenad med henne imorgon.

Trevlig kväll allesammans, själv kommer jag tillbringa den i soffan med popcorn! =P







Frida

Bra där Elin! ;)



URL: http://friduusss.wordpress.com/


Carro

Vilka brudar!! får göras om!! Tack för en mycket trevlig kväll!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?