Dagarna bara springer iväg!
Publicerat den

Torsdag idag, imorgon är det fredag! Underbart!

Vad har hänt sen sist?
Shiloh jag Jenny och Bella drog till sharpman i tisdags och skulle kolla shiloh sadel..
Den låg lite i framvikt men annars passade den, men den behöver stoppas om + ha en padd, så vi ska tillbaka till sharpman i december så ska deras sadelmakare johnny fixa det! De trodde det skulle räcka med omstoppning, i värsta fall får vi kolla på en ny nästa gång.. Blev ett billigt besök på sharpman, precis vad min plånbok ville... ett spö 89:- och sadelkollen 200:- =)

Helgen som va spenderades med mamma på fredagen, räkmacka och idol blev även övernattning!
På lördagen hjälpte jag bella med strass så snälla frida hängde med mig ut på en tur, jag på strass och frida på shiloh.. en härlig skogstur! red lite vilse i skogen men vi hittade ut till slut =P
på lördagkvällen åkte jag ut till syrran och henka, där även mamma va,  det blev hemmagjord pizza och så mycket bättre! Härligt program tycker jag..

Söndagskvällen hängde jag med frida blev lite käk, chips popcorn och beck..
Även igår blev det käk chips å popcorn hos frida, tacos bjöds det på mums! kollade på Bonde söker fru och Greys som vanligt! =)
Alltså, per-ola är ju riktigt sliskig.. i mina ögon är han bög! pratar som en tjej, och i vissa fall även väldigt kvinnlig i sitt kroppsspråk!

Torsdag idag, vilket innebär att jag börjar jobba kl 14.. ska till stallet strax!

KRAM







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?