3/11-11
Publicerat den

Ett tag sen det va nån uppdatering här nu.. frida påminner mig bra!

Veckorna bara springer iväg!!
Jag har klarat teorin till BE-kortet nu, underbart! =)
I helgen kommerjag göra manöverträning nr 2, sen äre uppkörningen kvar, men känns inte som att den är något problem, är väl funktionsbeskrivningen jag är lite rädd för!!

I helgen äre dags för träningstävling på  Stall Fursta, jag ska hoppa 90cm och 1m. Snälla Jenny ska skjutsa mig eftersom jag inte får köra själv ännu!

Har varit i stallet nu på morgonen, släppt ut hästarna, fixat allt och ridit. idag blev det klättring och en del galopp på fältet. Borde ha hoppat in i duschen för länge sen =/ börjar jobba kl 13, ska fixa Bellas barr då! =)

Ikväll ska jenny ta ut gunnel för koll av sadlar.. jag jobbar men jenny va snäll och skulle kolla hur shilohs sadel ligger. behöver den i helgen men vill ha en dom, den går att värma om så hoppas det räcker, ekonomin tillåter helst inte ett nytt inköp tyvärr =(

Det var väl alles för idag! 

Tjipp å hej!









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?