NFK 21/5-11
Publicerat den




Skapligt högt över =)



                                                        Tack Erica för bilderna!


Seg dag på NFK de va extremt lååångsamma! Efter ca 2½ timme i transporten va det våran tur att debutera 1m =)
Det kändes ganska ok på framhoppningen, lite stark men hon hoppade som bara den!
Väl inne på banan stod hon emot lite fick verkligen rida henne om man säger så.. Kom fel på ett par hinder men hon redde ut det på alla hinder utom ett där vi fick en grov rivning.. resultat 4 fel, och jag är jättenöjd! Det är ju bara andra tävlingen och första 1 m å Shiloh är ju bara 4 år.. Hoppas på att få till en 0:a i 1 meter innan juni är slut.. Ev blir det Katrineholm och Vingåker innan hon får lite sommar vila!
Nu ser jag fram emot norf 5 juni! Där ska vi starta 2st 1m.. tror att mindre banor passar shiloh bättre faktiskt.
Vi hade sämst tid av 4 felarna men det känns inte som attt jag rider så sakta.. får försöka öka tempot lite! =)

Ikväll har jag varit på Texas Longhorn för första gången tillsammans med bella! mkt trevligt och väldigt gott! =)
Morgondagen kommer nog metsadels tillbringas i stakllet men behöver göra ett ryck i lägenheten oxå.. plocka undan lite grejer och dammsuga! =)


Nu blir det sängen, tack å godnatt! <3



sara

Vilka fina bilder! Duktiga ni är :-) puss å kram



URL:


Frida

Ni är också jätteduktiga och snygga! :)

Bra fråga, jag har endast västen för att mamma ska hålla sig lugn. Hon brukar inte titta när jag hoppar fram, men så fort jag ska in på banan så kommer hon med den :) Så för att lugna hennes nerver tills hon vänjer sig lite (om hon gör det) så brukar jag ta på den när jag ska in på banan.



URL: http://friduusss.blogg.se/


Frida

Jag vet inte riktigt när nästa tävling blir, skulle vilja hinna med en till innan sommarvilan.. men vet inte om jag vill åka till NORF. Vart ska du åka? :)



URL: http://friduusss.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?