God morgon!
Publicerat den

Igår va det jobb på dagen och när jag kom hem kom frida grannen hem till mig och vi invigde grillning på min balkong! =) blev riktigt gott!
sen blev det nån film å chips..
Började fixa med min naglar när hon gått, gelen hade börjat släppa på en del så jag löste upp alla och målade naglarna i en chockrosa färg.. =P va väl färdig målad ca 00.30, smart! så det va ju tvunget att torka lite innan jag gick å la mig!
Nu väntar jag på att bella å cissi ska hämta mig, blir en sväng till åby å kolla på fina pållar.

på eftermiddagen ska jag till stallet, vi ska röja i sommarhagen.. efter det ska vi grilla i stallet MYS!
Bästa lilla hageby!

Shiloh har tappat en sko som hon ska få ditsatt på tisdag, idag får hon vila, imorgon blir det en sväng i skogen och vila på måndag!

ha en skön helg allesammans! Påminner er om MORSDAG imorgon! <3








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?