GEKÅS
Publicerat den

God kväll..

Min dag började 04.45 med en dusch å sen snabbt göra mig klar för syrran skulle hämta upp mig kl 05.15!
vi åkte och hämtade mamma å sen började vår resa till Ullared.
Mamma å syrran har inte varit där på nästan 20 år! =)
Det mamma kommer ihåg av det är att det bara va kö, vi hade kommit dit precis när de öppnade och redan då ringlade kön lång.. sen va det lång kö även för att ta sig ut..
Mammas uppfattning på Gekås ändrades nog idag, ingen kö in och max 10 min kö för att ta sig ut! Vi blev några tusenlappar fattigare men vi alla tycker att vi fått med oss bra saker hem! Alltid kul att göra utflykter med mamma å syrran.

Nu har jag klippt bort alla lappar från mina nya prylar, blev både lite till mig, å lite till pållen! =) lite husgeråd oxå såklart som man lika gärna kan passa på å köpa när man ändå är där.. men frågan är ju hur mycket billigare det blir! Tror att det mest är kläder och hästsakerna som är billigare.

Imorgon börjar jag jobba 8.30, har ganska fullt imorgon tror jag.. har ganska mycket hela veckan, å det är alltid kul! =) på fredag ska bilen få sig en putsning, invändig å utvändig tvätt på verkstad! =P jaa, jag är lat!

Här kommer lite prylar från dagens shopping! =)


Skor från Scorette Outlet 399:-+299:-


Top/linne från Gekås 60:-+40:-




Tunnare tröja långärm m LONDON tryck 119:-

Olika skärp 2 st 80:-st 2 st 40:-st

Regntäcke fleecefoder 299:- Flugtäcke m hals 299:- Hovolja 60:- Stigläder 199:- mm
 
Detta är ju inte allt såklart men är mycket nöjd med det jag köpt! Hoppas det blir lite bättre väder så jag får användning av mina nya skor =)

Många kramar



sis

naiciga skor alltså, kanon bra köp! håller på å packa upp mina påsar nu... kram på dig! måste boka in en tid med för klipp varefter=) ciao!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?