Bättre sent än aldrig!
Publicerat den

Som ni väntat på ett inlägg va?? =)
En liten uppdatering på vad som hänt den senaste tiden då..
Varit hos J på ett home and living party, där det visades mycket fina prylar till hemmet.. blev en beställning som kom hem häromdagen! =)

Dessa söta som kallas "Bert & Berit" =)


En jättefin lykta för värmeljus..


Stakar för Blockljus..

Har även fått upp en till tavla, denna gång i hallen. Johanna som driver blombutiken "Fröken Flora" i valdemarsvik har skrivit texten och fixat med hjärtat.. jättefint! jag har sprayat om ramen till silver, den va guld förrut!




Uppdate om hästen då..
Shiloh har varit lite snorig och hostig ett tag nu, men vi har skrittat en vecka och nu har vi travat en del oxå..
Det går åt rätt håll, skulle tävlat i nykyrka i helgen men fick ställa in den tyvärr! hoppas på NFK istället! Debut på 1.00m =) Sen blire NORF den 5 juni.


Imorgon ska jag jobba några timmar innan det blir stallet, har 2 hästar till att fixa åt imorgon. På kvällen ska jag ha inflyttningsfest för stallbrudarna, det va ett gäng som kunde komma! ska bli riktigt roligt..=)

Förra helgen hade vi städdag på jobbet som avslutades med middag och bowling på hugos, mkt trevligt!

Jag och mina bästa vänner och dessutom jobbarkompisar! =)


Häromdagen va jag i ridsportbutiken i Ljunga för att handla lite equistro pulver å då hade de även blommor där, fick med mig en jordgubbsampel hem..
Hoppas man kan få en tallrik med färska egna jordgubbar! =)

God natt kära vänner!



sis

blev lite avis på "bert o berit". jättesöta!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?