Svar..
Publicerat den

Hahah, jag har får några frågor i min frågestund, så jag svarar på dem nu! får jag flera så svarar jag på dem efter hand..


Av: Carro Hej elon!! Min fråga är om vi ska dra ihop en förfest innan klassfesten??!! Vad tycker du?? Fin blogg!
Hej Carro, kul att du skrev en fråga! =) sammanfattar lite om vad det handlar om så alla andra förstår!
Som sagt vi ska ju ha klassfest den 16 april på Harrys, det är 10 år sen vi slutade 9:an.
Vi är väl ca 8 st som anmält oss från vår klass, dålig uppslutning tycker jag men om man jämför med de
andra klasserna som typ hade 0 anmälda så var vi duktiga! Jag ser fram emot att ha klassfest!
Nu till svaret då carro, jag tycker absolut att vi ska ha en förfest! jag flyttar ju snart så då kan vi va hos mig om
det funkar, är ju inte så stort =) tänkte oxå att harrys är väl kanske inte så väldans roligt så man kanske kan dra vidare efter maten.. =P
vi får höras om det helt enkelt!


Av: Frida Har du fått något datum till lägenheten än? :) Vilket är ditt favoritschampo?
Tips på något bra, volumgivande och inte allt för dyrt?
Hej frida! Tack för hjälpen med att fixa till bloggen =) Jag får lägenheten den 31 mars, så jag ska flytta in alla saker då, men sen ska jag tapetsera om lite så jag flyttar nog inte helt in förrän den 3 april..
Just nu bor jag hemma hos min mamma =)
Frida och jag ska bli grannar! Kul tycker jag..

Mitt favorit schampo har nyss blivit Schwarzkopf BLOND ME hela den serien är underbar för dig som
vill ha vård och en mjuk och len känsla! Speciellt för blonda hår men jag skulle nog kunna tänka mig att det passar bra till torra hår överlag!
 Nu till sommaren är ju en av mina favoriter solserien från Loreal SOlar sublime doftar underbart ♥

Volymschampo är alltid svårt tycker jag.. Men Kerastase Volymserie verkar så att (nu ska jag krångla lite =))
om du tänker dig blomman gerbera, på den brukar det sitta ett plaströr för att den inte ska hänga sig..
så verkar kerastase volymserie, det blir som en hinna som ska hjälpa till så att inte håret bara lägger sig platt, utan bibehålla volymen, tyvärr är ju dessa produkter väldigt dyra..
Annars gillar ju jag både loreals och schwarzkopfs produkter, det är bra grejer till ett rimligt pris!

Hoppas ni är nöjda med svaren, hoppas attt det kommer in lite fler!




Monica

Hej Elon! Vad rolit att du med skaffat en blogg, så kul o läsa lite nytt =)

Hoppas allt är bra med dig.

Kram



URL: http://monicamercury.blogg.se/


Frida

Vad kul! Då blir vi grannar snart då! :D



Tack för svaren, förresten ska jag bli blond igen så vi måsta boka ett datum! :)

Ska bara kolla så ekonomin går ihop!



URL: http://friduusss.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?