Stressad!
Publicerat den

Fy vilken dag det varit!
Började bra, klockan ringde halv 8, käkade frukost med mamma sen åkte jag till stallet!
Hoppträning på Flemminge Gård kl 10.30.. värmde upp med att trava på volt över 2 cavaletti,
byggde sedan på med en studs.. efter det en kombination! Så fort oa sa att vi skulle hoppa
den blev jag jätte nervös =/ Sist vi försökte med det så smet hon på sidan å jag hade svårt att
hinna med och korrigera!
Men idag gick det bra, första gången blundade jag.. usch va hemskt! men efter några gånger fick vi till det bra..
Hoppade oxå en mur på ca 1m och vattenmatta! Duktiga Shiloh ♥

Det tog lite längre till hos oa en vad som ingick i både min och Klaras planering
(Klara fick vara hästskötare idag =P )
Kom till stallet vid 12.40.. skulle vara i stan i träffa SysterYster kl 14.. ehh, jag va hemma kl 14.. stress stress å åter stress!
Va väl i stan runt 14.45! Gick till foto affären och fixade med förstoringar på Pappa som jag ska ha i lägenheten, ska även leta fram fina bilder på Aniara, Alice å Shiloh å förstora!

15.30 va jag på Banken och gjorde klart allt med lägenheten så nu är den min! =) ÄNTLIGEN!
åkte till stallet efter det och hämtade släpet som vi igår fyllde med mitt bohag, idag har vi flyttat in det i nya lägenheten.. har bara ställt in allt där eftersom O ska tapetsera å måla lite åt mig i helgen! =)

Igår började jag fundera på vart martin och jag gjort av våran 3:e nyckjelknippa med bl.a nyckel
till förråd och tvättstuga.. ingen av oss hade en aning, ev. att det låg kvar i ett skåp i lägenheten..
åkte dit ikväll och där va den ... INTE! helvete, då blev jag tjutfärdig..
martins förslag va att den kanske hamnat i någon av mina sista kartonger..
jahopp tänkte jag bara börja att riva upp kartongerna! Men när jag va på vä´g till nya lägenheten
fick jag en känsla av vart den kunde vara..
åkte till Ljunga och kollade på det stället och där va DEN! Jublade över det.. faan va skönt!
Ska ju göra klart med allt med "gamla" lägenheten imorgon och då kan det ju vara bra om alla nycklar
finns!



Nu känner jag mig helt slut som människa och artist.. så godnatt!




sara

haha... skönt att du hittade nycklarna tillslut iaf =) kul att det går så bra med träningarna, synd att det inte blev någon tävling till helgen bara... men det kommer väl fler. tack för i kväll! kram kram



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?