Snart helg!
Publicerat den

Jobbat 14-20 idag å seg som man blir efter att jobba så sent så kommer man inte så snabbt ifrån jobbet..
åkte väl därifrån vid  20.30..
Gjorde stallet i morse eftersom jag hade utsläpp och att Camilla va å klämde igenom shiloh,
hon va lite stel i halsen men annars mkt bättre än i höstas, fattas ju endel muskler!

Imorgon blir det en kort dag på jobbet, 9-13 så sköönt! en sväng till stallet för promenad eller barbacka tur!
på kvällen ska vi fira våffeldagen här hemma och såklart äta en massa våfflor..mums!

I helgen ska jag åka å bestämma mig för vilken tapet jag ska ha i lägenheten, det är inte lätt ska ni veta.. vilken färg, vilket mönster mm
Ska även hoppa några skutt på lördag är planen..
Om jag kan planera helgen rätt så ska jag nog hänga med klara på tävling på söndag!

Godnatt kära vänner!

okt-10



sara

Hej darling! vilken fin blogg du fixat! lycka till med tapetvalen så ses vi ikväll =) ladda för massa våfflor... kramar sis



URL:


Frida

sv Ska hoppa 80+90 imorn :)



URL: http://friduusss.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?