Hoppning!
Publicerat den

Yes, igår blev det premiärhoppning på ridbanan sen snön försvann..
har ju inte kunnat rida på banan sen i höstas!

från okt-10
Shiloh skötte sig kanon som vanligt, bara ryttaren som inte riktigt har kolla på avstånd, men
annars hängde jag med helt ok faktiskt, var nog bara 1 språng som jag va lite dålig med eftergiften!
Inget hänga på halsen heller =P Jag är jätte nöjd! 
Lindas skötare Jossan fotade och Jenny filmade så det ska nog komma lite foton mm vart efter! =)

Jag bestämde mig även för tapet igår det blev denna från Midbec Green

Den är lite vit skimmrad i bakrunden med träd som är i silver (äkta silver faktiskt)
Gillar den mer och mer, va inte jätte förtjust först men nu känns det jättebra!
ska bara ha den som fondvägg på 2 väggar!
Nu är det inte långt kvar till flytt =) Ska bli så skönt att börja mitt nya liv!

Idag ska jag med Klara på tävling i Mantorp.. tävlingarna har redan kommit igång men vi
ska inte åka förrän kl 10.. sköönt!
Detta med att ställa om klockan blev inget bra för mig, när jag gick å la mig så ändrade
jag fram klockan på mobilen 1 timme och ställde alarmet till 8.30! alarmet ringer 8.30 och
när jag går upp är de flesta andra klockorna i huset 7.30.. men nån va 6.30!! min klocka har
ställt om sig själv oxå 1 timme så det blev 2 timmars framflyttning totalt! =P åhh..
så egentligen gick jag upp 6.30! typiskt..
Cilla ska ta hand om shiloh idag så jag behöver inte få panik om tävlingen drar ut på tiden,
är ju massor med starter!

Nähe, ska få i min lite frukost nu innan jag ska åka!




Frida

snygg tapet!

Samma sak med mobilklockan hände mig! haha



URL: http://friduusss.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?