Semester
Publicerat den

Hej!
Jag har semester nu.. skööönt! ska jobba en stund imorgon bara! =)
Hade semester förra veckan oxå och då var vi ju i falsterbo.. en jättekul och trevlig vecka på alla sätt och vis, tyvärr lite dåligt med strandhäng, de dagar vi hade tänkt vara där va inte vädret det bästa =(
Här kommer bilder på min shopping, hade inte så mycket pengar men lite saker blev det allt!

Stövelsträckare 99:-

Flugmedel 269:-  Hästshampo 75:-

Ridhandskar 69:-

Schabrak med brodyr 400:-

Skydd att ha vid transport 150x2=300:-

Blev en beställning från Anna Scarpati oxå, men de sakerna får jag inte förrän om 6-8 veckor.. =P

Kommer ett annat inlägg med bilder från falsterbo.. =)
Imorgon blir det alltså några timmars jobb, därefter blir det lite hänf i skriketorp hos syrran, sol å bad kanske!
på torsdag skulle jag vilja åka å sola å bada nånstans, nån som e på?
Fredagen kommer att spenderas med lilla familjen på Harstena! hoppas det blir bra väder, på kvällen ska jag å mina kollegor till Mimmis land!
Ev. blir det lite party i helgen.. Jobbar nästa vecka sen är jag ledig 2 veckor till.. Underbart!

Kramis







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?