Semester
Publicerat den

Första dagen på 2 veckor semester är här.. jobbade ju v 29 emellan mina ledigheter!

Vad har hänt sen sist då..
Har varit på en dagstur på harstena, vaknade den morgonen med spöregn i norrköping men när vi kom utåt skärgården började solen lysa och vi fick en fantastisk dag =) kunde man verkligen inte tro..
Vi hade med oss matsäck, i form av sallad.. vi köpte med oss rökt fisk från fyrudden, sen handlade vi gott bröd i bageriet på harstena!
Vilken god lunch det blev i det fina vädret..

Hästen har haft vila i 2½ vecka men nu har hon varit igång 1 vecka.. Ska på hoppkurs den 9-10 aug för Björn Svensson på Hageby Ridklubb! Nån mer som är intresserad av det kan man höra av sig!
Planen för hösten:

9-10/8    Hoppkurs
14/8       Tävling Lycketorp 1m+1m
28/8       Tävling NFK 1m
10-11/9  Kvalitén Vreta
24-25/9  Semifinaler 4-års championatet Vetlanda (om vi kvalat)
4-9/10    Finaler 4-års Flyinge (om vi kvalat)

Om hon inte blir kvalad så åker nog jag till:
25/9      NORF  (ingen propp ute)
1/10      VRF  1m+1m

Syrran och jag gjorde en pubrunda för någon helg sedan, det va mysigt, det va länge sen vi va ute ihop..
Började med planka på hugos, jättegott, sen blev det Bishop för en drink och sen avslutades
kvällen på Black Lion!

Vi har haft en jobbfest med jobbet oxå, eller fest va väl å ta i men vi träffades på Mimmis landställe på Skaftudden.. jättemysigt ställe!! God mat och mycket snack! =)


                                  Sorry Frida, hade ingen annan =P


                                                        Cilla, Mimmi och Elin W


Planen för denna vecka är:
25//: Ingen plan, kvällsfodra ikväll..
26/7: Jenny ska rida Shiloh och jag ska nog låna Kung Moose eller Wilja så jag kan hänga med dem ut! Ev. Besöka Susann som jag stod i samma stall som när jag å martin bodde i Skärkind/Norsholm.. =)
27/7: Syrran å jag har en plan om att åka en runda till Rejmyre Marken och köpa goooda kokosbollar, hahha =)
28/7: Ingen direkt plan..
29/7: Kanske Sharpman å Hööks en runda ev. affärerna inne i Linköping med Bella!
30/7: GRILLFEST!
31/7: Jag har namnsdag, så kanske en liten fika hos mig med STOORA släkten, haha

Ska försöka få till en träff med Helena, kanske äta å dricka något gott i Linköping.. =)


Ta hand om er och kom-i-håg solkrämen så ni inte bränner er i den starka solen!!



Sanna

Ha en härlig semester Elon =)



URL:


Heléna

Då har jag hittat till din blogg =)Härligt!!



Har tittat på ditt schema för veckan och tänkte höra om du har lust att komma en sväng till Linköping på onsdag. Jag, Nina och Annika har tänkt dricka lite och gå ut och ta några glas vin då. De kommer till mig vid kl 17 och du är mer än välkommen och du får självklart ta med kompisar om du vill =) Om du blir sen från marknaden så ska jag kanske en sväng till Norrköping på torsdag så då kanske vi kan ta ett glas då i Nkpg.. Annars så är det fest med utgång här i Linköping på fredag om du skulle vilja komma på det =) Alla 3 kanske??? =)



Ha en bra dag!!



Kramar Heléna



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?