Packar!
Publicerat den

Jag håller på med packningen inför falsterbo, uja, vad prylar det blir, även om jag verkligen försöker välja bort lite! =)
nu är det bara lite mer grejer som ska packas, å det är sånt som jag kommer använda innan..

Vilket konstigt väder det varit idag, hetta soligt åska regnigt.. har nog aldrig varit med om att det regnat så jävla mycket som det gjorde en stund idag!

Åkte ut till ljunga för att hämta en väska som jag skulle packa i och när jag kommer ner i källaren möts jag av 1 dm vatten.. Panik, allt som va i garaget stog i vatten och även tvättstugan började fyllas! i mammas garage är det inte tomt så bilen får plats direkt utan det är massor med tavlor å prylar som jag och min syster ärvt efter farmor och farfar, endel saker är mormors och endel är mitt och min syster och mammas.. herregud, hade väl oxå ca 8 pärmar bokföring i källaren som blev dygnsurt.. åhh! mamma va borta över helgen så fick ringa syrran och ringa runt grannar va fan gör man... till slut lyckades vi få bort allt vatten men det blev ju fuktigt och massor med tavlor blev förstörda! fy fan vilken eftermiddag säger jag bara! hoppas det inte regnar mer idag för då är nog risken att det kommer in vatten igen.. mamma fick komma hem igen och vakta inatt ifall det börjar regna igen, tyvärr verkar det som att det ska göra det!

nu blire duschen och fixa håret så det är klart inför imorgon..

Ha en trevlig vecka, det ska jag iallafall ha! =D

Puss å kram!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?