All days All night...
Publicerat den

Hello!

Igår va jag å syrran med mormor, vi åkte ut till Björnö Marina och åt lunch på Thairestaurangen!
Den restaurangen kan jag varmt rekomendera, så jävla gott! Fanns mycket att välja på och det va hur gott som helst.. Kommer bli fler besök där kan jag lova!
Tog ca 30 minuter å åka dit från Ljunga.. Trevlig personal oxå!
 
Idag blev det jobb 9-14 =) Sen hängde jag i stallet, gjorde inte mycket.. Cajsa hade tagit in Shiloh åt mig när jag kom.. Bibbi skulle komma nångång under eftermiddagen och slå dit 2 skor som hon tappat! kom dit vid halv 3 och bibbi kom 18.15! fördrev tiden med att snacka gojja med jonna.. sen kom solen å då satt jag å sola i 1 timme kanske..
När bibbbi va klar skulle inger rida för lisbeth så då kollade jag på dom innan jag åkte hem.. hemma 20.45!! å då gjorde jag typ inget i stallet! =)

Hoppas på fint väder imorgon, då kanske det blir lite sol å bad med frida!

Trött i ögonen, så det blir nog sängen tidigt idag!

Godnatt




Frida

Jäkla skitväder ! :(



URL: http://friduusss.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?