28/7-2011
Publicerat den

Heeej!

Igår va jag å syrran en sväng på Rejmyre Marken!
Mycket folk å mycket sol.. va väl där i ca 2 timmar. Fick med mig några saker hem därifrån!


Gammeldags Cocosbollar mmm, så himmelskt gott!


En galge att hänga skärp på, åh, oj vad många skärp jag hade helt plötsligt!


Jättesmart block m. magnet att sätta på kylskåpet!!
(om man har ett kylskåp som man kan sätta det på ja!!)
Vilket jag inte har kom jag på när jag kom hem! hahah mitt är inbyggt! =)


Köpte även 2 remmar, en saltlakrits och en kola! mums =) å en ny sopkvast till stallet!

Efter rejmyre åkte vi till åby och köpte lunch för att sedan åka hem till syrran!
Eftersom det va så fint väder i rejmyre tänkte vi åka å bada men när vi snart va hemma kom det mer å mer moln.. =(
Så det blev lite poolhäng hemma hos henne istället.. Spelade lite kort emellanåt oxå!

Vi åkte in till stan runt 4 för att försöka hitta en klänning åt Sara som hon ska ha i helgen, efter lite provande hittade hon en! ska bara pimpa till den med nåt snyggt skärp..

Jag fick med mig en ny klocka, ett par solbrillor och en glasögonfodral.. allt detta kostade 230:-! halva priset på allt, klockan va det mer än halva på! =) Gillar rea!





Vi mötte upp Mamma och Henka för att avnjuta lite mat på Butler's Hörna..
Jättegott! Efteråt cyklade jag å mamma till halvars för en efterrätt! <3

Mamma sov över hos mig inatt och igår när vi kom hem så hängde vi på balkongen och drack cider och spela yatzy! =)

Om en halvtimme ska jag åka till stallet, jag å anna ska rida till Ensjön och bada med hästarna! Det har jag aldrig gjort.. Hoppas hon går i bara, Kina får vara draghjälp!!
Ska försöka få till några bilder på badandet...

Förra veckan fick jag hem en beställning som jag gjort från www.skal-man.se .


Här är det ena! Det andra är mer som ett gummiskydd i rosa!

Ikväll blire barhäng med Helena, trevligt! Hoppas solen kommer fram lite mer bara!

Ha en bra dag! KRAM



Heléna

Massa fynd! Trevligt!



Kul att åka och bada med hästarna det är verligen jättemysigt! Mindy var lite feg när vi skulle simma men det gick fin fint om någon annan följde med ut samtidigt =)



Ska bli kul att ses ikväll! Ha en bra dag så ses vi sen! Kramar



URL:


sara

tack för en mysig dag igår <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?