Avis!
Publicerat den

jag vill oxå ha någon brevid mig när jag vaknar
jag vill oxå ha någon att säga jag älskar dig till
Jag vill oxå gå på herravd. och kolla på kläder till nån man älskar
jag vill oxå ha någon som säger fina saker till mig
jag vill oxå ha någon som håller om mig när jag ska sova
jag vill oxå ha någon som verkligen bryr sig om mig
jag vill oxå ha någon att krama när man kommer hem
jag vill oxå ha någon som ringer och säger att han saknar mig
jag vill oxå ha någon att dela allt med


jag är inne i en svacka, kommer jag va ensam resten av mitt liv? =(




Bella

Han kommer, jag lovar det!

Och tills dess, så har vi varandra :) <3



URL:


sis

som sagt, du kommer snart hitta honom! <3 puss o kram



URL:


Frida

sv. jag går in på internet från telefon bara och skriver :) Man kan skicka sms också.



elin du kommer inte vara ensam! jag har haft många såna svackor, men man kommer ur dem snart :)



URL: http://friduusss.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?