Nyinflyttad!
Publicerat den

sådär ja, nu börjar jag komma i ordning lite granna i lägenheten!
nu är det gardiner och lampor som ska upp, en hylla för tavlor oxå.. å hatthylla..haha, listan kan göras lång!
syrran och jag har gjort förstoringar på gamla kort på pappa <3 i svartvitt!
de skulle vara färdiga på fredag, har tänkt förstora kort på Aniara, Alice å Shiloh oxå!
på fredag är jag ledig å då ska det inhandlas lite saker, bl.a duschdraperi så det inte ska bli blött i hela badrummet när man duschar!

I helgen ska jag på frisörmässa i jönköping med mimmi och cilla, hoppas den är bra!
ska även ha lite lördags mys me syrran och kanske mamma..


Nu kommer några bilder från hoppträningen hemma i slutet av mars!
har hunnit med en hoppträning hos oa oxå, shiloh va duktig, hoppade kombination, studs,
vattenmatta och en mur som va 1 m hög! <3





förra veckan tränade vi dressyr, min pålle har lite kämpigt med sina bakben men blev bättre mot slutet.. lite å träna på!


imorgon har jag utsläppet i stallet, ska rida en sväng då oxå! jobbar 14-20 imorrn..

Kramar Elin









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?