Dagens..
Publicerat den



Dagens frilla blev en utbakad fläta.. den är lite av min specialare! =)
tar väl ca 2 minuter å göra och jag får beröm av någon nästan jämt när jag har den! =)
ni ser även 2 av kakeldekorerna jag satt upp i mitt badrum i veckan! har ju några blå kakelplattor men jag har satt gråa kakeldekor på dom.. blev ganska bra! =)


Annars då.. haft en bra vecka, har gått ganska snabbt tycker jag, trodde dock att det va fredag igår.. =(
Dressyrträning i måndags och damen skötte sig bra, bakbenen kommer mer och mer på rätt plats!
Löshoppning i onsdags, hon va fiin <3 4 studs fram till kombination 1 galoppsprång! hon hoppa som en katt..
Film finns här
är anmäld till vrf:s tävling den 22 april, blir bara e klass 90cm! hade känts bra att börja med 80cm men kunde intevara med i sörping och inte på åby heller, måste ju igång nu så det får bli som det blir! hon känns iallafall fin!
ska hoppa hemma på söndag och jag hoppas känslar känns bra då oxå! jag måste bara stärka mig själv och mitt självförtroende! =P

I morgon ska mamma och mormor firas, de fyller år på samma dag! blir lunch hos systra mi och hennes karl!
Kvällen hoppas jag att jag ska tillbringa med Cilla och Frida med respektive.. om alla håller sig friska!

Ikväll har Maria varit här å ätit å snackat skit, riktigt kul att vi börjat träffas igen! för 12 år sedan hängde vi varje dag i stallet, vi tävlade ihop och umgicks mycket.. sen dog vänskapen ut iochmed att maria bytte stall och slutade med hästar! men nu har vi börjat träffas igen och det är jättekul tycker jag! =)

ha en bra helg nu allesammans, god natt!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?