Dagens shoppning!
Publicerat den

Jag va en snabbis på stan idag för att hämta ut de förstorade korten på pappa.. va väl i dominohuset i ca 15 minuter och hann göra av med 1400:- bra jobbat.. eller inte!
Korten blev jättebra, jag bara förstorade och syrran förstorade på canvas.. köpte ramar på ikea till mina kort så nu är de inramade, nu ska bara tavelhyllan upp på väggen!
Hann med en sväng på lagerhaus där jag hittade kuddar och en matta!
Nu sitter jag här med godis skålen och väntar på Bella som ska hålla mig sällskap ikväll! =)
Bilder från kameran så ingen bra kvalité..


Randig matta Lagerhaus 249:-


Blommiga kuddar Lagerhaus 179:-/st


Ramar IKEA 30x40cm 65:-/st 21x30cm 55:- Korten förstorades på Fujifoto mkt bra personal!




Cilla

Vad fint det blev!



URL:


Frida

Tack Elin!

Jättesynd att inte du och Shiloh kunde vara med! :(



P.S saknar lite uppdatering härifrån :P



URL: http://friduusss.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?